any emotion , if it is sincere, is involuntary


Tuesday, June 28, 2011

-UPU PULAK,KAN -

kalau dulu aku duk tunggu MUET . sekarang duk tunggu UPU . 



hidup asik nak tungggu jea. MUHAHAHA. 



masa depan aku now, di tangan UPU dan kementerian . haila. 



depa cakap, keputusan keluaq 2nd week of JULY , i mean THIS BECOMING JULY lah, kan. july mana lagi pulakk kann.



aku tengah fikir. 



1. ade ke tempat untuk aku ni. 
2. kos apa eh agaknya ?
3. u mana eh agaknya ? 
4. dapat uitm balik tak agaknya ? '
5. ehh, tapi, MUET aku tu masuk system ke idookk ? :O
6. eh, KALAU dapat law, boleh ke bawak ni ? asasi pong lebam semacam . 
7. hmm, kalau dapat kos lain, aku frust tak agaknya ?
8. boleh ke bagi komitmen kat kos yang aku dapat tu ?
9. eh, kauuu ni., nak kos apa sebenarnyaaa ni ? sound mcm berbelah bahagi jea. --'
10.so, lepas UPU keluar, agak agak ade orang pinang tak ? 

okayh. no 10 tu tak masuk list. aku saje genap kan 10 .




tapi, 9 tu semua memang dah ade dalam kepala aku sejak aku TER-rajin nak ingat pasal bulan JULY. 






semoga apa yang aku dapat adalah yang TERbaik untuk aku. well, he knows what the best for us. 


last last, tu jea yang aku pesan kat diri sendiri. 










okayh. sekian. babai












p/s:  eh, bila main pesan pesan kat diri sendiri. aku terfikir. kita sebenarnya bermain dengan zina hati kan.bukan kita lah sebenarnya. lebih kepada AKU --'
ye la, bila hati kerap ingat kan sesorang , kan. ASTAGHAFIRULLAHALA'ZIM. 


3 comments:

  1. da start tak bole nak tido tipah...cuak.. -.-

    ReplyDelete
  2. NBM : betul la fila. cuakk en .

    melle : TESL pun apply guna upu, kan ?

    ReplyDelete