any emotion , if it is sincere, is involuntary


Tuesday, June 28, 2011

-BERSIH MASALAH ? -

..........................................
            ..................................



..........................................................




................................................................




okayh, tade motif langsung. 










ade sesiapa nak cerita kat aku pasal BERSIH ? A. samad Said terlibat jugak eh ? 



..................................................................................................................................




perhimpuanan haram 9 julai ? nervous nak tau apa akan jadi, tapi takutt kalau macam dedulu.  kita mash dapat pertahankan keamanan tak agaknya ? 



walau pong kita tak perang dengan kuasa luar lain, tapi, kuasa dalaman bergolak sesama sendiri. --' tade masalah, but still looking for it. 








................................................................................................................




kalau aku, 




ade masalah, tapi masih tambah masalah --' tak cukup dengan masalah ke , tipah ? 








sampai bila aku akan ade rasa itu untuk kau , eh. 


aku harap, kau errr masih tade yang punya --'




okayh. berhenti tambah masalah , tipah. 




..........................................................................................................................




jom, join aku google pasal BERSIH dengan perhimpunan haram 9 julai ni. 






aku dengar dengar something related dengan KOMUNISME. it is true ? 






kalau macam tu, ehh. cuakk boleh ? kalau tang ching peng apply nak masuk Malaysia balik pongg aku tak setuju ni kang pulak tang perangai nak hidupkan balik fahaman dia. --' 



















kena hidup zaman KOMUNIS ke baru reti menilai ? atauuu nak kata, sejarah yang menipuu? 



okayh. stop it. google. 




babai lah . 












p/s : dying inside . fighting or it is more to waitingg maaa. hailoh ?

No comments:

Post a Comment