any emotion , if it is sincere, is involuntary


Monday, June 27, 2011

- OBSES JUVANA -

selain obses dengan facebook. 





aku juga obses dengan menukar status setiap 2 minit. --' semak, boleh ? 






tapi, aku kesah ? tak . * jangan rejam aku. pelis. 














oh ya, aku juga obses dengan JUVANA. 












dan aku kesal, tertinggal 2 episod awal, demmmm. 
















lalu, aku gabung kan ketiga tiga obses aku tadi dengan. 
































AKU LOG IN FACEBOOK WAKTU TENGOK JUVANA, LALU AKU TUKAR STATUS AKU SETIAP 2 MINIT DENGAN PERKARA COMEL DAN SYIOK DARI JUVANA YANG SEDANG DISIARKAN. 










--' sekian. maaf. 










bai. 


















p/s. incik pendek. tadi, ade manusia sebijik rupa aku cakap, dia rindu pulak kat kau. --' .

No comments:

Post a Comment