any emotion , if it is sincere, is involuntary


Wednesday, June 8, 2011

-BANYAK BETUL TARIKH. -

assalamualaikum.


bila aku kurang menepek kat sini, itu maksudnya aku ketandusan idea tahap ekstrem. 



 hari ni sengaja aku tinggal jejak kat sini walau aku sama sekali masa dalam keadan blur dan kosong . 



sebab hari ni, 






8Hb JUNE . 




akak cun, hepi besday. semoga kau ada hidup yang lebih baik dan menjadi lebih baik serta dapat yang terbaik. 




ikhlas dari aku, dekat tapi macam jauh, jauh tapi tak berapa nak jauh. 








 oh ya, mesti kau call si pendek kan semalam. dan soalan cepu emas aku untuk kau. 
dia jadi orang first yang kau call tak ? 







sebab aku pegang satu ideologi bahawa, sesiapa yang menjadi orang pertama yang didail pada malam hari jadi kita, adalah seseorang yang paling penting . --' hokaiyh. lame gilah lah kan. kata gua pada diri sendiri. 




so, ini 8hb JUNE,  aku blacklist kan sebagai satu satu nya 8hb yang aku tak suka. 


aku suka nombor 8 . 






paling aku suka, 8 hb NOVEMBER. which is mine. * nak jugak bagitahu --' *




dan second jatuh pada 8hb AUGUST. KAH KAH. hokaiyh , mesti kau kata, aku suka sebab cecep punya besday, kan ? memang pun . HAHAH. problem ? go and report it to yourself. i don't care. MUHAHA. 






woi, ape  ni siaaaaa ? --' mencarut apa kau ni, hah ? 




kata gua pada diri sendiri , melalui cermin. er, perlu ? 












pesan si pendek melalui atifa's message to me. - gi kerja sana ! 


--' 




aku balas, biaq pi lah hai. 






tapi, lepas tu aku sengih macam orang tak siuman, eh. kau dah kenapa ?







oakyh. aku bukan ada idea sebenarnya --' 









jadi, baik kita babai. 














p/s. oh ya, cuti aku dah dapat approval. yeayyy, next week dpat joli (: eh, silap. dapat amik result . HAHA.





 

2 comments: