any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, June 19, 2011

-MALAS LETAK TITLE -

assalamualaikum. 


aku tengok kat dashboard tadi, last posted 13 june.
hari ni baru 19 june. tapi rasa macam dah lama tak singgah mencarut kat sini. 




so, semenjak dua menjak tiga menjak empat menjak dan menjak menjak seterusnya, sakit aku makin menjadi jadi. virus mungkin dah mula tersebar di segenap inci tubuh dan organ dalaman aku. malah mungkin dah sebati dengan molekul molekul darah aku , mengalir lah virus tadi di dalamnya. lalu, hati dan jantung merasakan sakit dan pedih yang dialirkan virus virus melalui darah tadi. kemudiann.. 
--' okayh. tade idea dah.



sebenarnya , cuma ada sakit MALAS dan virus MALAS TERLAMPAU. 


hey, my name is nur hafizah binti abdullah and i'm a lazy girl. i mean, VERY lazy. 

harus aku khabarkan pada dunia, aku pemalas ? entah. 

nyata, memang aku semakin malas, dan mak tahu tentang penyakit MALAS aku ni. 




apa pun, aku baru . tak lah baru sangat, balik dari shah alam, dan keramat. hari selasa dan rabu lalu. 


misi ke shah alam. amik sijil asasi a.k.a transcript . which is COMPLETED. alhamdulillah. 
pengisian tambahan, berjalan jalan sekitar nya di tempat tempat yang aku pernah lewati masa asasi dedulu. unfortunately, i don't have enough time to complete this task --' cuma dapat pergi FRADO ABC sahaja. tiada BARRA mahupun, KAYU NASI KANDAR . it's okayh. lain masa, insyaALLAH. atauuuuu, aku diberi kesempatan lagi sambung di sana ? who knows, kan ? hehehehehe. ameen. 






ke keramat dengan hajat berjoli sakan dengan FATEN HAMAHAH. hehehehe. walaupun aku jalan macam OKU. tapi dek kerana semangat kental. aku berjaya juga. habis kan masa dengan faten, seriously best. walaupun tak dapat pergi ice skating atau bowling kerana - SAYA ADALAH OKU SEMENTARA DI KAKI --' 
tengok karak dengan FATEN dan ROSE SYAHIRAH :) 
yeaayyyy ! syukewwww lewww part niewww, lameww tauu tak jumpe ROSE jugak. seramm . okayh. tak payah cerita , tak payah tahu apa jadi dalam wayang . 



dann balik dengan seronok. tapi, sesal jugak sebab sekejappp sangattt . alaaaaah. 






boleh ke nak pergi lagi ? * okayh. tak malu . BOOOO. --' 









so, sebenarnya tiada story. cerita pasal pendek, pasti jadi annoying pada yang lain. sebenarnya , aku juga mulai annoyig dengan drama sendiri ini --' 


*ape ni . ape ni . ape ni ? * 




cuma percayalah, semua yang di kepala dan jiwa boleh dicontrol sebaiknya. yeaay !



babai. 












p/s. kau buat apa pun, aku cakap apa pub, hakikat yang aku kena ngaku. rindu tetap ada. ikhlas tapi memang tak tersampai kat kau. sekian.

No comments:

Post a Comment