any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, June 11, 2011

- APA PENTINGNYA ? -

kes PEKIDA mahu saman KL GANSTER. 


aku tak tahu. aku cuma nak cakap, kalau betul melayu. sila bincang semeja. bukan saman saman. --' sebab saman saman, ia TERlalu melayu. 





saman malu . aku belajar , saman malu dengan motif 

- saman kerana malu dan maruah yang tercela. 



dengar lagu price tag. dan fikir. 



money can't buy us happiness. 





itu happiness. tapi tak salah kalau aku nak samakan dengan maruah. apa kau happy kalau maruah kauu di campak ke laut ? obviously, tidak. kan ? 




jadi, duit tak kan dapat bayar balik maruah yang tercela tu. so, apa pentingnya saman eh ? 





kalau mariah tengku sabri buat saman malu sebab langgar perjanjian kahwin , meski pun waktu perjanjian dia isteri orang, bukan kah lagi malu ? --'
 

nasib baik tak lepas, terpulangkah malu kalau dapat saman ? 






terpulangkah rahsia atau tertutup kah rahsia PEKIDA kalau berjaya saman KL GANSTER ?







kau boleh kena saman ni dengan PEKIDA. sorry. ! (: 



aku sebenarnya nak pointkan pasal, apa perlu saman malu , bukan PEKIDA dan KL GANSTER * ayat nak selamatkan diri :P *





so, babai (: 







 P/S. aku seorang yang tidak berapa jelas dengan pegangan dan pergerakan PEKIDA. can anyone explain it to me ?

No comments:

Post a Comment