any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, June 25, 2011

- KES KES HIDUP MINGGU NI -

post ini mengenai kes kes yang melibatkan aku. kes dalam tangan aku.

kes satu.


adalah tipu kalau aku cakap, yang aku tak sedar sebenarnya kita dah terlalu jauh. 






kita dah tak terbiasa macam dulu. 






kita bukan sekamceng dulu. 





kau simpan banyak rahsia dari pengetahuan aku.








simpan banyak rasa dan cerita dari pengetahuan aku. 






kau banyak, berdusta pada aku.









bercakap dengan kau dah tak sebahgia aku rasa, dulu. 







but still. aku ada rasa itu. rasa yang sebenarnya makn hati aku, sedikit demi sedikit, 










sampai aku mati tanpa hati. 













memang tipu kalau aku cakap, aku tak perasan dan tak rasa perubahan itu.























tapi, aku cuma kesal. dan aku memang hebat dalam menidak kan hakikat.










itu kes aku dengan kau. kes lama, yang tertangguh. dan file aku tak pernah tutup dan taknak tutup. kes KITA.


















lagi kes, kes faten juga aku simpati sangat.












faten, be strong. 








maxis, kenapa kau tak bagi aku bercakap free dengan faten ? 










faten, i'm sorry. i am not a good friend . my bad. 







tak dapat nak selam hati dan masalah kawan baik masa dia tengah susah, kawan kah aku ?






haziq, kau memang tak layak untuk faten.



aku harap kau belajar menghargai , lepas apa kau dah buat kat faten. 




dan secara pantasnya, aku benci dan aku fuck kau dengan sedalam hati, sebab kau luka kan hati kawan baik aku, kau tahu, kau tak perlu duduk lama dengan faten untuk tahu sayang dia pada kau. cukup aku yang tak sampai setahun, aku nampak, kalau betul ada yang mampu sayang kau lebih dari faten, mungkin betul kau bukan jodoh dia. tapi, kalau lepas ni kau datang dalam hidup faten, aku bagi kau kaki, kalau kau cuba luka kan lagi. 










macam mana agaknya faten nak hidup , dengan kenangan haziq ? 




faten, be strong. mungkin ini caranya ALLAH nak tunjukkan dia bukan terbaik untuk aten. 


aten, dekat kan diri pada DIA. insyaALLAH, luka aten cepat terawat.






















kes. kes. jatuh, dan mati kering . minggu ini. 













bai. 









p/s. semua keliling aku akan berada dalam state sedih, kalau aku sedih . aku yang membawa aura sedih kah ? ish. tak baik, aku cuba pertikaikan qada' qadar NYA, kah ? nauzubillah. 

No comments:

Post a Comment