any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, June 5, 2011

- CILI dan PEDASNYA.-

bila si B bukan nama sebenar tag aku video yang dia sendiri buat, pasal kawan. 

aku tahu, sebenarnya ,sedikit sebanyak. dia nak jadikan aku dan akak cun watak utama dalam video tu.



cuma jalan cerita yang diolah sedikit berlainan. supaya aku tak terasa, mungkin. itu apa yang aku agak. 


tapi, aku makan cili. dan aku terasa pedasnya. 


tapi, mungkin juga B memang nak buat cerita cuma yang memang tiada kaitan dengan aku atau akak cun, cuma aku yang terasa. 





cuma. 






aku nak kata, aku sendiri tak pasti, apa rasa yang tinggal untuk akak cun dalam hati aku ni. 


sama ada aku benci, 




sama  ada aku tak boleh nak lupakan apa dia buat,






atauu. aku memang dah tak boleh terima dia as kawan.






apa pun, aku harap. aku sebenarnya dah maafkan, i mean, biarlah apa yang dia buat kat aku. 

tapi, melupakan, mungkin tidak. 



kau pernah dengar tak,




memaafkan, tapi tak bermaksud melupakan ?
 




aku rasa, aku yang itu.



hmm. 



hati aku memang busuk. aku tahu. tak payah bisik kan kat aku lagi. 






apa pun, aku tahu, B berusaha nak baik kan kami. mungkin dia memang rasa tak tenteram tengok kami  tak sepakat. 


tapi, kenapa cuma B sahaja kawan aku yang concern tentang hal kami ?



kawan kamceng aku yang lain , juga tahu tentang kami. tiada satu pun berani bicara apa apa 
masing masing tahu hati aku. kami ada aliran yang sama tentang akak cun. 





entahla, yang pasti. malu aku pada B kerana hal ini masih ada sampai hari ni. 











p/s. aku rasa, kalu aku unblock kau pun tak bermakna aku dah sedia terima kau balik, akak cun. 

No comments:

Post a Comment