any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, June 11, 2011

-PERHATIKAN GELAGAT MEREKA-

aku sibuk. sibuk perhatikan gelagat orang kat fb ni. 


haruslah, aku kan stalker tetap. 









biasanya yang menjadi target aku untuk diperhatikan, mereka mereka yang wall to wall. 









dan bukan semua wall to wall aku perhatikan. mereka yang menggelarkan diri mereka PASANGAN BERCINTA sahaja. (:







dan ia kelakar. mungkin sebab aku bukan berada satu aliran dan satu state dengan mereka. 








jadi, isu sweet belum ada, cuma kelakar. 







well. cuma yang mengalami situasi atau yang sealiran dengan mereka sahaja yang nampak serta rasa, ianya sweet . 





(: 






bagus juga, sekurang kurangnya, ada kerja aku menepek kat facebook ni. 



















okayh. babai (:







p/s.  kalau pendek ada, boleh tak aku nak wall to wall jugak ? --'

No comments:

Post a Comment