any emotion , if it is sincere, is involuntary


Thursday, June 9, 2011

-MEREKA GILA GILA-

assalamualaikum. 
khamis malam jumaat. 


rutin biasa.lepas sedekah yaasin untuk arwah ayah. moga bacaan aku diterima. ameen. 




done, aku dah duduk depan lappy macam biasa. --'






apa pendapat korang tentang kawan yang kepala masuk air, yang gila gila
but not GILA ? 
--'






aku ada kawan kawan macam ni. 




banyak.  most of mine masuk air. fullstop. (:






so, actually . baru lepas balik dari perjalanan-tanpa-tujuan dengan BEDIL dan EFFA




yupp, perjalanan -tanpa-tujuan. 






i was about to sleep, err. no. i guess i was sleeping when effa called me . dan dengan bangganya cakap, 






eh, fizah, aku dekat depan rumah kau ni. 




aku macam dah, ehh. minah ni tengah buat lawak antarabangsa ke ni. 




aku, yang tak nak percaya ni, selak langsir bilik dannn. 




HOI, kau ni gilaa ke ? 






aku dengan tak tahu nak buat apa nya, grabbed one of my shawl dan jenguk keluar bilik. effa cakap dia dengan bedil . 


changed my shirt and wear tah tudung hape, panggil effa masuk rumah. 






sok sek sok sek. 




bedil dengan adik dia, dan effa ajak aku, eh takkk. PAKSA aku ikut --' 




semalam ada text bedil jugak. tapi memain jeaa pun. 






kawan aku suka nauu sergah tetiba .





follow jea walau pada mula, ngantuk dan agak tired. BEKERJAYA, kan . 





HAHA. ini first time RASANYA jumpa bedil balik after a long long longgggggggg time , since habis sekolah rendah. HAHA. 




so, kitorang yang TIADA hala tuju, ikutt jea mana kaki bedil tekan minyak kereta tu. 




dia planning nak main basket dengan adik dia . lansammm jeaa laaa bedil. kesah pulak akuu. 
bermaksud, kami telah ke MASJID TANAH, sahaja. 




but, kitorang berhenti makan kat kedai yang sangattttt SYOK . ---' pfffft. 


semua makanan habes, kecuali err, nasi apa ntahh. dann makanan goreng goreng belum ada. malam skett. 




even, milo pun HABIS. 




makan, dann BLAH. seriously, TAK BEST. but, sebab free. aku puas kan saje hati. walawei. 




TENGS , bedil. tapi, pizza tak burn hokaiyh. HAHA. 






then, pergi kompleks rakan muda, dann lepak situ. sekejap jeaa. sebab nak magrib. 


bedil dengan adik dia main. 




aku pegang jea bola. 




bila pegang, SERIOUS. rindu nak main sama sama dengan kawan tiap petang. 
rindu training volleyball tiap petang. rindu nak jadi kapten. MUHAHAHAHA. not a good captain at all. --' annd not even a good leader  or whatttsoever ! . tak payah kutuk lebih. aku jea boleh kutuk diri sendiri. 




nak shoot, buttt i'm not good in basketball. bukan bidang aku. kalau bagi aku volleyball. aku surely main sampai LEBAM. (: rinduuuu ouh !




done, dann gerakk balik. 




tah pape. tapi sweet bagi aku sebab friendship sekolah rendah still hebat even jarang gila gila punya gila jumpa. malah, boleh kata, tak pernah . (: sweet , guys. betul . HAHA. gelak gelak dengan lawak bodoh sendiri. nasib memasing hati kental, gurau kasar pun boleh telan. loyar buruk lagi boleh cerna. HAHA.






so, itu sahaja. walau macam buang masa, tapi. errr. best (; sebab korang kan gila. err. maksud aku, korang gila gila. HAHA. 








 okayh. babai ! (: 




p/s. bosan lah. selaku stalker tetap kau, wahai pendek. bila mahu online ?

No comments:

Post a Comment