any emotion , if it is sincere, is involuntary


Monday, June 13, 2011

- LAGI PELUANG TERBUKA. (: -

assalamualaikum (: 



semalam tengah malam, kata nya tepat 12.01 dah boleh sent sms untuk check MUET. aku memula eksaited nak check . almaklum la, first time amik . first time rasa gubra pasal MUET --' 

tapi, tidur lebih terkesan. HAHA. aku tido dan mimpi pasal mesin gedegang. ala, mesin air yang masuk duit tu . motiff sangat. aku mimpi ada orang yang jaga mesin tu. then, aku jumpa duit banyak banyak. ada rm limapuluhringgit berlambak hokaiyh. tapi, aku konon jujur, aku amik duit baki rm limahengget yang aku masuk kan untuk air 100 plus aku tadi.  sayang, kan ? kalau dalam mimpi, tak payah lah nak jujur. pesan aku pada diri sendiri , bila aku tersedar. 






lepas dah cakap tu, aku check fon, pukul 1.09 pagi. laaa, tertido rupenyaa. ubat tahan sakit tu boleh tahan kuatt gak. statement cuba mendeny kan hobi suka tido. (: 




then , aku check kat post aku yang pasal MUET tu, alah . yang ni  13thJUNE .
sebab nya aku lupa nak tulis apa nak sent kat 36363 .then, aku sent. 



tunggu dengan cuak. sambil main facebook. tengok dah ada yang mengupdate pasal MUET. 


lama bhai tunggu balasan mpm . 



dekat sejam, aku pun rasa. ada baiknya aku sambung tido . bukan apa, ubat tahan sakit dah berfungsi balik :P 
sebelum aku tido, tetiba faten text. aku balas. pasal erin. huhuhu. dia cuak tengok status erin, dia ingat keputusan degree UiTM dah keluar . HAHA. aku dah agak, mesti erin cakap pasal MUET :P 

then, dah habis text faten, tetiba fon vibrate. AHHH. 36363 !


bukak message, sambil tangan sebelah tutup mata, takut nak tengok . HAHA. --' tapi, beriya iya nak tauu. 

then, alahamdulillah. no sekian sekian sekian.. nur hafizah binti abdullah,

4 . 

fuhh. lega, alahamdulillah terus !




tergelak gelak pulak bila ingat , dulu ada sekali kan check jawapan kertas reading dapat estimate band 5 . TAK MENAHAN BAND 5 . HAHA. iyo kauu. BI kampung, ada hati band 5. tu mesti dah tolak tolak ESSAY aku yang macam hareemm. dengan lagi pulak, jawapan tu based on pakar MUET bukan MPM. tolak lagi dengan jawapan jawapan yang aku salah bulatkan ke . siapa tahu, kann ? 




tapi, overall. aku bersyukur. terbuka lagi peluang terakhir untuk sambung law UiTM. 


tapi, not really di state yang confirm sebab ramai lagi pointer tinggi . Plus, aku kan cuma warga KPTM. apa apa pun, moga aku di kalangan yang terpilih. sama dengan kawan kawan aku yang lain, moga mereka juga dari kalangan yang terpilih . ameen (: 







kalau tak kat UiTM pun, tempat lain pun, alhamdulillah. pokoknya, diri sendiri. rezeki ada kat mana mana, insyaALLAH. ALLAH maha pemurah, maha bijaksana. DIA yang menentukan perjalanan hidup kita, kita cuma dapat merancang, kan ? 




moga moga, segala doa kita semua diterima dan dimakbulkan. (: 








last, jangan lupa. apa juga yang kita dapat. ia pasti yang terbaik buat kita. alhamdulillah untuk apa juga yang diberi. 




so, babai. 








p/s. esok selasa, i'm going to shah alam. harap, kaki tak kacau perjalanan aku. insyaALLAH. 

No comments:

Post a Comment