any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, July 10, 2011

-YANG LOSER ITU .-

untuk diri sendiri. 












orang pun dah buat entry pasal kau, tipah. 





aku tipah,




dan cuma reti bercakap, tapi masih belum reti nak buat . 








jadi, setiap kali nak bercakap dengan faten hamamah, seriously, sesuatu yang berat bagi aku. 





sila bertindak sama angkatan dengan apa yang kau cakap, tipah. sila. sila. 










jalan keluar yang sengaja aku butakan. 




boleh, aku berhenti cakap pasal ni ? boleh ? boleh ? aku kena try. 



faten, you are not loser. in fact, it was me. i am a LOSER. 
bercakap tak serupa bikin. bercakap mampu, buat sendiri tak mampu. 











aku selalu ketawakan diri , ejek diri sendiri sebab kebodohan diri sendiri.















okayh. bai.

















p/s. hari ni dah 10hb. another 5 days to go. aku takmo sokong dah kerajaan pasni kalau tak bagi aku IPTA, nak nak LAW . --'

No comments:

Post a Comment