any emotion , if it is sincere, is involuntary


Friday, July 8, 2011

-JANGAN DATANG LAGI -

Lagi perkara yang aku perhati di tempat kerja. 
--'
















ada segelintir lagi yang masih belum reti reti ada nya realiti - saling hormat menghormati . 














akak, walaupun akak seorang yang bekerjaya , kerja tempat berhawa dingin, jauh dari kuali dan wap nasi --' tapi, perlu kah akak hilang kan sifat respect to others , akak ? 








and if it so, please do enlighten me. * gaya anwarhadi. 











sekali lagi akak dok eksen dengan saya macam la kita ni lain spesis, memang akak kena lah sound dengan saya. harap, jangan datang lagi lah ya.  * konon*



mujur ada mama, yang kasi sound baikkkk punya . lepas aku ngadu sambil buat muka . muhahaha. 




sebal, tahu ? 





okayh. babai. 






p/s. aku nak cerita dengan terperinci, tapi, kejadian dah dua hari. aku terasa tidak lagi emosi . haha. 

No comments:

Post a Comment