any emotion , if it is sincere, is involuntary


Friday, July 8, 2011

- SULIT DIPERKATAKAN-

aku dah jadi ragu, 



kau benar menolong kanak kanak itu dengan ikhlas kerana sifat kemanusiaan yang reti dengan - KASIHAN, 





atauu sekadar, 






asal boleh -janji nampak baik ?









niat , memang aku tak boleh nak baca, tapi perilaku , cara, dan perbuatan. 




sama sekali, 



aku pilih baris selepas ayat atau tadi. 






mati rasa aku. 








kalau benar ikhlas, beri yang sewajarnya. 





kemon , kemon, 












mereka bukan anak kucing . shittt sugguh gaya kau bagi mereka makan. up sikit dari rupa kucing - makan. 


















harta tak bawa ke mana, untung tinggal juga, rezeki bukan milik kita. 


apa kata, cuba kau kongsi sesama ? 














kalau sumber rezeki kau halal, semua dipermudahkanNYA, insyaALLAH. 








aku tau, kau memang tak kan baca --' tapi, aku sekadar nak melepas rasa. 










kau tahu, aku memang suka buat muka. tak berapa handal sorok emosi dari muka. tak berapa power mengcontrol ekspresi muka. 










faham lah, yang aku sebenarnya gemar memerhati , meneliti dan memikir setiap satu yang ada terjadi depan aku yang aku rasa kurang cocok dan kendian, buat muka --'












sekian, terima kasih.






















p/s . sama sekali tiada kaitan dengan si pendek. cuma perkara yang terjadi di tempat kerja . even, kau tak main nombor ekor, jangan makan hasil nombor ekor orang lain. makan makanan haram, it is harm . totally. jalan yang sama dengan kau main dan menang dan belanja. makanan akan jadi daging. yang haram akan kekal haram. 
 


No comments:

Post a Comment