any emotion , if it is sincere, is involuntary


Friday, July 8, 2011

-NERVOUS BERGANDA-

setiap minggu, aku akan nervous kan sesuatu. 

ceceh. 



nervous tunggu hari hujung minggu, dapatkah kita ketemu. ehh. ape ni siaaaa. --'


okayh. tak. tak . 




nervous tunggu lewat minggu, dapatkah kita ngobrol selalu . 



ape ni. bukan  bukan. bukan . --'





sebenarnya, setiap minggu baru. aku nervous tunggu episod JUVANA yang baru. 



MUHAHAHAHA. 



okayh. ade betul nya aceli. 



* buat muka paling toya, fikir gaya saintis terkemuka. * 




nervous kan tunggu JUVANA. entah apa lagi nak jadi nanti. fuhh fuuhh. pehh pehh .




tapi, next week,



aku ada nervous yang berganda ganda. jadi. nerbes kuasa lapanratuslapan. 


atau, nerbes tahap gaban. 



sebab,




1- ya la perihal JUVANA tadi. 


2- yla sebab hujung minggu, kan . errr. 


3- yla, next week ada 15hb kan. hari keputusan UPU keluar , kan. 


 errrr. yes. 





YES. itu yang kita mahukan sebenarnya. you've got the point bebehh .




15hb Julai 2011. 

which is next Feraidey . 




ayooooo. tak tauuuuuuu. cuakkkkk. padan mukaaa. 




hoping for the best , but expecting the worst - bak kata si MR-Hudson ft JAY-Z lah. 




harap semua baik baik sahaja. 





okayh. babai.








p/s errr. hujung minggu aku tunggu apa eh ? theeee, tak. tak. bulan ni, aku puasa tunggu hujung minggu sebab chema punya cabaran 30 hari mendera jiwa. pehh .pehhh. 

2 comments: