any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, July 3, 2011

- MEMANG KASIH, BUKAN BERSIH -

bukan nak cakap pasal BERSIH. 



cuma nak pekik pasal kasih .   --'





cuak rasa, bila dengar ifa bercerita. 





cerita tentang jalan cerita yang hampir sama. 







bercinta dengan gadis itu dalam diam , berbohong lagi. 







macam makan sambal belacan busuk, 3 hari lepas punya. 




jangan fikir bukan bukan, pesan nya si ifa. 






bisik otak tadi, aku hapus dan persetankan dengan penuh gaya. 








semua cara mendustakan kebenaran , mengelak pertanyaan dengan mudah dicerobohi ifa. 



nampaknya, aku perlu masuk kelas lakonan. dan lupakan sejarah nama aku - Tipah. 
kerna aku memang gagal berlakon hebat dan cool --'





kena guna cara lain untuk elak mainan perasaan ni. 











terlalu memikirkan masa yang berjalan , aku sesak dan mati. 




mimpi larian yang jauh, dan laju dan jauh dan laju dan jauh sangat sangat terlalu jauh dari kau, 

dann terjatuh berdebak debuk , berdarah hidung. 



dan realiti, hidung aku berdarah . nasib aku dah terbiasa. pehh. 






aliahmail bilang, jauh kan diri kau dari dunia dia.. 


aku bilang, aku sudah jauh dari dunia kau, berkurun lalu. hampir berkurun. 



penat mereka bilang sudah, menyampah. berhentilah. 


tapi, aku masih nak mintakkenasumpah, kah ?


masih degiltakbolehhandle, kah ?





aku bilang, 



alah, aliah. kalau dah sayang. macam macam boleh. 



aku pangkah sendiri. 


- sebab tu aku bilang, cintai diri sendiri sebelum kau mencintai yang lainnya. 
- jangan pernah mempunyai rasa terlalu dalam pada seseorang, kerana kita tak tahu bila kita harus berjalan sendiri.



eh, tak macam melalut tak sudah pulak.




--' memang punnn gila. kau mencarut lagi ni. 





okayh. aku titipkan, selamat babai.














p/s. baru 2th july. ade lagi lebih kurang 28 hari. demmmm.

No comments:

Post a Comment