any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, July 23, 2011

-LEPAS DAH SENYAP-

lama diam, tetiba nak postbalik.

ala, tak setiaaaaaaaaaaaaaaap masa aku terasa nak ceritaaaa --'

btw, sekarang aku ada satu hormon yang aku bagi nama hormon-malam-bulan-dipagari-bintang. yessss --' aku suka lepak kat depan rumah, layan lagu lama, tengok bulan. even hari yang bulan tak keluar . sekian. 


oh ya, last ahad. aku keluar ke melaka. buat julung julung kali , kan? nampak benauu nipunyaa. 


saje, atifa ajak jumpa. tapi, ada jea lah jugak si pendek. *sapa ingat sejak bila aku tak jumpa dah dia ? --' * fullstop.




ada satu jea benda, sumpah, aku malu , gelabah. --' maksud aku dengan atifa and the geng. tak mcam nyibuk pulak aku dengan hari outing dorang . macam macam hal. aduh .kbai.




kawan kawan  aku sekiling sedang ada masalah. si A dengan masalah, si  dengan masalah . kesian, aku just dapat tolong spend masa dan lend telinga untuk dengar mereka. selagi boleh. tak kisah lah tidur jam berapa pun asal dorang boleh lepas semua. aku harap, everything akan settle ASAP. dengan penamat yang baik. with <3








haa, itu trademark baru aku. with <3  :) 






sekian.
























p/s. like seriously, ' RENDAHKAN LAH SIKIT EGO TU ' keep on resound in my head . kah kah. amekk kauuu sebijik. with <3
 

No comments:

Post a Comment