any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, July 10, 2011

-RAMADHAN AKAN DATANG -

bila hari minggu, walaupun aku melepak kan diri dari bekerja. errr. i mean , kerja seorang pekerja harapan lah. tapi, otak aku masih belum direhatkan dari aktiviti berangan . 




well, aku suka berangan . obviously, bukan dapat hapee pun , income tak masuk pun . tapi, aku rasa suka. aku boleh la rasa nak gelak sensorang , sengih etc. okayh. bunyi macam wanita anggun yang ada short kat otak. kesah ? 




so, entah week bila ,aku berangan pasal baju raya, sketch baju raya and bla bla. tapi, bukan aku hantar pun sketch tu. dah lambat kan. jadi, aku harap, akak kesayangan aku, kak ekin akan belanja aku baju raya. haha. well, jangan tabur harapan jea kak ekin, tunaikan. kalau tak, aku nages. -_________-




hari ni aku puasa lagi. puasa sunat . pekerja harapan mcm aku mana larat nak puasa time kerja. okayh, alasan .



aku now tengah juzuk 29 . baru lepas surah Al-mulk lah tapi, aku harap aku boleh qatam before bulan puasa, sebab bulan puasa ni, aku nak start balik. (:



so, aku tengah berangan. aku sempat qatam dalam next week. kalau boleh,lagi cepat. 

dan start balik terus next week jugak. 



so that, aku boleh lah berangan .



puasa tahun ni 


- aku dapat qatam lagi. last year tak dapat --' sebab aku kat UiTM . errrr. not acceptable 
- dapat buka puasa hari hari dengan mak dan akak . 
-aku dapat terawih barang dua sama mak (: maybe aku angkut jea lah mak rempit gi terawih. walaupun, dia memang tak berani nak bonceng dengan aku


kata beliau "  kau berat pun tak sampai 5o. tak berani haih mak .melayang mak kang . "


--'

last year aku terawih kat koleh mawar punya surau (: best la jugak. tapi tak ramai mcm kat masjid ar-rasyidin ni. sukewwww sukewww. pergi dengan aten, kadang kadang pergi sensorang. alah, kinah dan lelain ade kat sana :D


last year buka puasa dengan roomate. maya, rose, faten (: sahurr punn. kihkih. survival gila. 
beli burger 2 . 1 untuk sahur . hapee pun tak boleh .



semua siap untuk sahur . hahah. aku dengan faten jea la yang semangat lebih sahur. kitorang mmg kuat makan .si rose dengan maya, susah sikit nak bangun. kadang dorang tak sahur pun lepak je.








eh, macam rindu pulak nak sahur kat bilik dengan member (: auwwww.




okayh. bai. aku nak mandi. MUHAHAHAH --'





No comments:

Post a Comment