any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, July 9, 2011

-ENHANCTED MEMPENGARUH-

baru lepas tengok enchanted kat tv2 tadi. 










dan aku secara rasmi, secaratelus , secara tulus mengaku terpengaruh dengan cerita kartun kartun ni --'










seronok dengar faten sekarang . cara dia cerita kat aku tadi seriously dengar macam dia sangat baik. dia memang super taff dan super cool. (: dia boleh terima apa yang jadi antara dia dengan haziq. 


faten, seorang yang bagus menerima hakikat. i wish i can be like her.



keh keh keh. 






satu soalan . satu perasaan aku yang entah sampai bila aku harus berlagak cool menelan sensorang. takut nak lepas. tapi, nak pegang entah sampai bila larat nya. 





kan seronok kalau macam cerita enchanted tadi. 




aigo, terpengaruh budak ni. MUHAHAHA.





tapi, memang pun.














rindu kau.  cecehhh. geli usus .
















okayh. bai




















p/s. hari ni baru 9hb julai. alah, harap harap kau tergerak nak contact aku dulu. atauu harap harap lepas ni aku dah tak heran pasal kau. haila.

No comments:

Post a Comment