any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, December 24, 2011

- MIMPI -

assalamualaikum 


korang tahu tak mimpi tu apa ? 



okayh. semenjak dua ni aku mimpi bukan main main punya mimpi




memula aku mimpi anime, ada atifa dengan arwah ayah. :') in real,  aku rindu both of them. sangat sangat. plus, mungkin aku ada terlepas baca kan kewajipan aku untuk arway ayah, that's why la muka arwah ayah nampak terang terang. sob. 



tadi, mimpi aku ada arwah ayah lagi, dengan mak dengan lokman -.- motif sangat si lokman masuk sekali. argh. AKU HOMESICK ni. rindu arwah ayah, sangat sangat. rindu mak sangat sangat . 




pastu satu lagi mimpi, this is ngeri. 

-.- 



mimpi kena reject bulat bulat depan depan direct direct dengan KAU. pergh. sentap uols. ni pun mcm real life. 



okayh. fikir kan tpa. fikir kan 










kbye. 
















p/s. motif sangat kau nak reject ikut mimpi. sedih kot weh.

No comments:

Post a Comment