any emotion , if it is sincere, is involuntary


Monday, December 26, 2011

-FINAL EXAM 2011-

assalamualaikum



hari ni dah 26 disember. lagi berapa hari je nak exam . 1st day, contract law 1 
tapi malangnya jadi aku kali ni



 aku tak dapat fokus. 


apa aku baca tak masuk. 



aku rasa down sebab tak pernah rasa camni bila nak exam. this is the first time. 


at least masa nak final dulu dulu even ada masalah , aku still boleh ngadap buku. aku boleh baca lagi. 


tapi this time worst gila. 



 aku dah menangis 3 kali semata mata tak boleh study. 



why eh. ada apa dalam kepala, i don't know. 
bukan setakat contract, aku try buat past year etnik. hampa. masih sama. 



stay up sampai pagi pun, aku rasa macam input aku tade. 


sumpah frust camni. 


ada perkara yang buatkan ilmu aku tak berkat ke ? 



my bad, aku tak boleh detect apa masalah diri sendiri. 



nak kata surrounding, well orang yang looser cam aku mmg akan cari apa jua perkara untuk dipersalahkan. 
dulu, asasi duduk sebilik dengan budak law semua. bila time exam. semorang exam hari yang sama. surrounding memang feel exam. but this time, untuk first time jugak aku tak sebilik dengan orang yang exam sama sama dengan aku. hell yeah, aku tak boleh rasa feel exam ?
tak logik tipah, tak logik. 







puas dah mengadu kat kinah, kat solehah, menagis menagih simpati kat wina. tapi, still takde effect. 



rasa tu susah nak express. rasa blank tahap gaban bila bukak buku. whyyyy 



ya ALLAH, ampunilah segala perkara segala dosa yang aku lakukan yang menyekat penerimaan ilmu MU, permudahkan lah urusan ku. tenangkan lah hatiku. buka kan lah hatiku untuk menerima segala ilmu yang dipelajari. ya ALLAH berkati lah segala ilmu yang aku pelajari. perkenankan lah permintaan ku. sesungguhnya hanya padaMU lah tempat aku memohon pertolongan. aminn.




mak, sorry kalau kak cik kecewakan mak. i'll try my best. 







okayh. sorry la . aku terpaksa tulis kat sini. 



kbye. 























p/s tolong la jangan cakap ada kaitan dengan kau. tak larat nak ngadap masalah sama every final exam -.-
 

No comments:

Post a Comment