any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, December 3, 2011

- DEBAT PIALA NC -

assalamualaikum. 


ni entry berbaur seriuos. serious tahap gaban 


aku ada TERmasuk satu pertandingan debat ala parlimen antara dpp piala NC, which is minggu depan. 


yeaaa, aku yang bukan kaki debat TERmasuk debat. jadi, adalah cabaran yea. cabaran. bagi aku, ia cabaran kawal emosi. HAHAHA. 



aku bukan kaki debat , sebab aku kaki pidato. ceceh. berlagak harus ada. -.-


usul pertama , tak best 


PERKHIDMATAN AWAM MASIH DI TAKUK LAMA. 




okayh, tolong carikan point. aku nak gi changlun beli buah. harap dipermudahkan. harap ada bas. peh. 










kbye. 






























p/s. aku ingat kan nak cakap dengan kau semalam . tapi, no aku tak masuk kot call log kau. cis T__T

No comments:

Post a Comment