any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, December 3, 2011

-IMPIAN MINAH JENIN -

assalamualaikum 

hye semorang. 


blog blog famous skang tgh review pasal OMBAK RINDU . tapi aku bukan lah nak join togehter buat review movie tu, ye la ape je la wayang yang ada kat changlun ni kan. wayang kulit ada, meh mai kat petro open day. ada persembahan wayang kulit oleh supi dari kelantan. fee nya RM5 . at least, there is WAYANG. *muka puas hati

 aku buat entry ni pasal nak celita satu celita pasal itu IMPIAN, CITA CITA dan yang seangkatannya. 

haritu aku ada kelas makan makan. eh, bukan. kelas EEP . yeaa, miss mazita akan sediakan juadah kat kami, wajib dan dia lah satu satu nya lect EEP yang sediakan juadah. well, tak payah sarapan pun tape. hihihi. tuah badan la hoi hoi. 

so, dalam kelas yang latest tu, topik kami ialah IMPIAN , FUTURE atau DREAMS 

bagi aku, cita cita impian masa depan harapan dan angan angan ni adalah sesuatu yang korang perlu letak kan tinggi, biaq pi la tinggi mana pun. lagi tinggi lagi baguih. 
jadi, aku memang letak kan idea yang korang akan rasa 
' ewwww, tak realistik nya tipah, melampau nya tipah' dan sebagainya. tapi, hade aku kesah ?

heyy, ni impian aku weh. biauuu la aku nak letak tinggi haram mana pun. 

bagi aku, memang kena letak tinggi. at least, korang akan try nak capai, even tak dapat semua but sikit sikit pun jadi, ada jugak dari tade. pastu, kau akan rasa puas sebab otak kau berjaya bina impian yang dasat. err. 

diam diam.

apa yang aku keluar kan hari tu adalah ; (as in 15 years more)




career ; property lawyer, a firm associate with my friend which later stand by myself. 

family ; suami yang dari bidang medic, nice hardworking , and soleh . peh. with 4 children, a successful children. 


someone dari group aku pertikaikan whyy doctor. aku kata, sebab aku tak power sc so, anak anak aku akan study sc dari ayah dia. dia kata doctor busy. hello, semorang pun busy, tapi kalau dah berperangai baik, tak kan la laki aku nak buat bukan bukan. bla bla bla



car ; nissan fairlady as the main car, another 2, 3 cars which i buy it cash . ehem 




house; penthouse and another 4,5 houses for rent as my income for my old daysss. weee





so, that it is. 




seingat aku dulu aku cakap nak kahwin dengan anak TAN SRI. 


so, anak TAN SRI tu is a doctor. errrr . errr. okayh, angan angan kan ? 






so,your dreams ?






kbye. 
























p/s. kau nak jadi ape eh dah besar nanti ? -.-





No comments:

Post a Comment