any emotion , if it is sincere, is involuntary


Wednesday, August 24, 2011

-KENAPA TINGGAL-

assalamulaikum .



ni lain. ni tade kaitan dengan cinta melanklonik .



ni kaitan dengan cerita ramadhan terakhir. 



aku berjanji takmau skip. tapi aku dah TERskip 2 episode penting.


hari hari episode penting . aku mencik tu , sebab time aku tinggal. esok nya mesti macam ketinggalan 18 episode. see, part penting aku tinggal . dem 




kau tahu, semalam dah terkantoi nya part WHO IS SAKINAH FOR REAL  . part HOW MAZNI CHANGE. part, HOW SAKINAH EXPLAINED THE REAL SITUATION OF WHY SHE KEPT THE PROFILE . * lap lap peluh 







haa, dan hari ni mujur tak tiggal. part SAKINAH DIED. part DANIEL FALL IN LOVE WITH SAKINAH . *siap berangan nak kawen after raya -.- 
part ter REVEALE nya THE RESULT OF BLOOD TEST SI BAPAK . part MAZNI TOTALLY CHANGE. 





*tarik nafas. 



ya, aku memang suka gila cerita ni. touche tahuu . haaa. aku nages tengok masa bila ntah . lupa.tapi aku nages. kauu, hado nages ? 






ok. babai.












p/s. cerita kasih alia pun aku tertinggal semalam -.- fida ni , aku dah tak kenan sangat, dia pakai tudung sepenuhnya actually. paham ? mencik tauu. 

No comments:

Post a Comment