any emotion , if it is sincere, is involuntary


Monday, August 22, 2011

- FEEL YANG TERLEBIH -

assalamualaikum. 


hari ni aku update, bukan bermaksud aku rajin .  tidak juga bermaksud aku terlalu free. err. maybe.



apa pun, yang pasti bukan sebab aku rajin atau bermood.

tidak sama sekali . 




aku terlampau, terlalu malas. sampai aku cuma basuh baju, tapi sampai terlupa nak sidai . -.-'
aku terlalu malas , sampai aku sapu sampah, tak complete ; tak bersih, tak cermat, tak mop -.-'








aku terasyik malas sampai aku mempunyai rasa , err bukan rasa saje tapi aku memang dah menangis tetiba. aku tanya , pernah tak korang menangis tengok farid kamil cter pasal balckmail yang dia dapat trough phone call ? aku menangis tadi . tapi, aku pasti bukan pasal blackmail farid kamil tu. cuma yang tak pasti, KENAPA. 




dan bukan sekali, tapi dua kali. pernah korang menangis masa nak terjun ke katil ? selain dari adegan kat drama yang korang ce try , nages lari lari sembam muka kat katil atau selain korang nak terjun tapi salah landing jatuh, ada korang nages ? aku ya. -.-' aku pasti aku tak jatuh sebab aku memang tak jatuh , aku pasti aku tak niat nak try adegan drama . yang tak pasti, kenapa meleleh pulak tetiba. 






aku pun solat zuhur then ngaji. pastu okayh, aku tak nages tetiba dah. 




but, malas memang dah melekat -.-'






pergi shopping barang nak ke UUM, aku cuma cekau track suit, baju tidur, kemeja, cadar. that's all. dan semua aku amik tanpa rasa just tak nak kasi mak marah . 






konklusi. aku memang tak betul hari ni. kalau tak aku tak sent message kat pendek tetiba. -.-'






okbai . 
















p/s. aku cuba try test jugak tak tulis pasal pendek. just , -.- aku kan tak siuman . pepaham jea la eh. maafkan dia ni .

No comments:

Post a Comment