any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, August 7, 2011

- ASAL BOLEH -

assalamualaikum. 


hai. hai . hai. mesti rindu hai aku yang manjer ni kan ? tahu ,tak payah cakap. dah tertulis kat dahi korang. 



hari ni dah 7 Ramadhan . alhamdulillah kan . 

jangan di tanya apa mimpi aku menepek kat sini. aku cuma dapat kesedaran sivik bila aku perhatikan dah lama betul korang tahan rindu kat aku kan kan kan. 



jadi, aku nak cerita pasal err,  pencarian remaja online popular. 
ni kira idea paling bernas aku ada. 
aku rasa aku dah cukup glams online ni. jadi, aku nak masuk pencarian tu.
sebab aku remaja, 
sebab aku online, 
dan sebab aku glams. dan fofular. 
sekian. * kembang kempis hidung . 






naaa, masalahnya, aku tak cukup cun tak punya gambar comel untuk buat aku layak masuk pencarian tu. sebab aku tengok semua yang hantar gambar tu hantar gambar yang bajet bajet market . buat aku konpius sedikit , eh ni pencarian remaja online popular ke pencarian remaja online dengan pose bajet market ? 




jadi, impian murni aku terbatal di situ. demm. 
--'













haa, mak dah siap kan HO HO HO HORLICKS lah untuk sahur. 
aku kerap terpengaruh dengan iklan liza hanim dengan anak dia ni. marsha nak sahur dengan horlicks jeaa. --'




cakap pasal liza hanim, pepagi tadi aku TERon radio dan dengar tenda biru. layann uols . jangan nak salah kan aku. salah kan radio sebab bukak lagu karat karat pagi pagi. okayh, aku bukak radio apee tadi ? 








andd well, aku suka je nak gertak ifa bagun sahur . sekian. hikhikhikhik . * gelak paling comel , kau hadee ?








kbai. 






















p/s.  haa, ada part entry yang aku delete. sebab kau kan untung , ada gadis selendang merah. * ayatnakfrusthaje*

No comments:

Post a Comment