any emotion , if it is sincere, is involuntary


Wednesday, August 24, 2011

-DIA AYAH -

assalamualaikum .



sat tadi aku isi borang, mintak surat nikah mak, selongkar selongkar terjumpa gambar arwah ayah muda muda. 



arwah ayah hensem (':



hihihi. 


tetiba teringat , arwah ayah kan strict . garang . 


agaknya kalau arwah ada, macam mana eh agaknya aku ? mesti aku tak ligat macam ni. 

mesti aku tak berani bertweet, berfacebook sampai pukul 2,3 pagi . * eh, bukan sampai subuh ? --'


agak agak spm dengan pmr aku boleh straight tak ? * tak bersyukur --' 






dan satu yang pasti, aku tak kan bebas macam ni. takut kot kena marah . hihihi. 




tapi, aku sayang ayah . siapa pulak tak sayang ayah dia kan ? 










lagi  satu, wondering agaknya arwah ayah kasi tak aku gerak ke kedah ? hmmm. macam tak jea. masa angah dulu nak ke perak pun arwah ayah tak kasi. hihihihi. 










amik sc tulen pun arwah ayah tak kasi . hihihi. 












errrr. aku rindu kat arwah ayah. 






kbai . 




































p/s. satu satu nya gelang arwah ayah beli , satu satunya gelang yang aku ada. :')


1 comment:

  1. Sabar tahu. Anak yg solehah doanya diterima bebeh :)

    ReplyDelete