any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, July 8, 2012

truly pain

assalamualaikum


Allah tu Maha Adil. sebab tu aku diberi suatu petunjuk hari ni. 

aku mohon Ya Allah, terus berikan aku petunjuk. petunjuk yang jelas. lebih jelas. amenn. 



dan hari ni aku rasa blog aku ni tak selamat. i've deleted older stupid post(S) but it's too late. i meaaan, sangaaaaat sangaaatt lambat. 



seolah olah, aku bagi hati aku yang penuh rasa untuk dihentak dengan tukul sehingga pecah oleh that person. 



okay, aku rasa mcm sedikit hilang maruah. 


rasa hati aku tak salah. yang salah aku. tapi kenapa rasa hati aku yang kena.  


hati, maafkan aku kerana salah aku kau diperlekeh dan diperbodohkan sedemikian rupa. 



der. segala yang tertutup pasti terbuka. i strongly believe in that. 


kepercayaan ni bak kata orang macam segumpal kertas. bila renyuk, macam mana rupa pun kita tegangkan, it will never be the same old paper. 


yang lawak, politik. well, satu kapal tak semestinya satu hati. dan, memang. aku tahu, sekeliling aku, berada di sebelah sana. 
eh motif masuk kan citer pegangan politik ?--'


 apa pun, it's KANTOI.


okay, bai. 


yang truly pain, 
 hati.

No comments:

Post a Comment