any emotion , if it is sincere, is involuntary


Sunday, July 8, 2012

-trait pelik-

assalamualaikum 


korang pernah tengok koleksi cerita barbie tak? satu ke dua ke tak kisah janji pernah tak?

okay, soalan kedua. pernah tak korang nages? 


jika ya, Alhamdulillah.  aku normal, mungkin. 


korang pernah tengok cerita kat tv? apa aje. tak kisah cerita apa. okay, lagi senang pernah tak korang tengok berita menangis, atau paling paling pun sebak . pernah ? pernah ? pernah tak?


jika ya, Alhamdulillah aku tak keseorangan.


--'



aku memang dah lama trace satu trait pelik yang aku ada. 


apa je aku tengok atau dengar. ye, even dengar lagu yang aku rasa penyanyi nya menyanyi dengan penuh kesungguhan, aku akan 



MENANGIS. paling tidak pun, SEBAK. 


it is so gegirl . 



gegirl pun tak macam ni. 


ye, banyak kali jugak aku dikecam. ye, siapa lagi kalau bukan solehah. --'


family aku tak punya trait ni kecuali aku. dan dorang pun tatau penyakit aku ni. LOL. 

kau gila? tak kan aku nak tunjuk kan dorang aku nages tengok ulasan sukan kat berita? 

tak kan aku nak kata kat dorang, aku nages sebab barbie hati suci, semorang sekeliling jadi suci, sebab tu aku nages. camtu?


tak kan aku nak bagitau kat mak adik abang akak aku yang aku sebak la dengar siti nyanyi lagu. aku sedih la dengar shila amzah nyanyi lagu tema untuk sukan. 

memang tak lah. 



yang tahu aku akan sebak , nages ni biasanya orang yang rapat , yang join tengok cerita sekali dengan aku. penyakit dikesan makin menjadi jadi sejak abes sekolah tingkatan 5. 



--'


ah. nak mandi lah. okay, bai. 


 

No comments:

Post a Comment