any emotion , if it is sincere, is involuntary


Monday, July 2, 2012

-Gadaian-

assalamualaikum 


alhamdulillah. entry ni sepatutnya wujud sejak kurun ke 18 lagi. tapi sebab masalah teknikal, abad 21 baru dapat buat. 

23rd aritu dah selamat aku gadaikan setahun untuk masa depan. insyaAllah, dalam masa 3 tahun lagi, dapat hasil. tapi aku kena terus bergadai lagi 3 tahun. 

insyaAllah, doa kan laa segala gadaian ni berbaloi. termasuk yang akan datang. 


duduk rumah best, tapi tade benda nak buat , bosan pulak. 

nak main masak masak hujung minggu je, itu pun kalau rumah penuh adik beradik balik. 

kalau tak, alamatnya aku tenung je la makanan tu. 

 nak kerja, tatau nak kerja apa. mak kata tak payah kerja lah. aku tade, tade orang nak kemas rumah. tapi, poket tak berisi pulak. haih. 




adala benda nak buat, kemas rumah. adoi. 




okay. magrib dah. conan pun dah start, baik gua solat dulu. boleh layan conan. 


jangan dilayan perasaan, iye dok ?
 

No comments:

Post a Comment