any emotion , if it is sincere, is involuntary


Friday, December 14, 2012

-Random-

assalamualaikum :) 


dapat masa rehat sikit, so kita gunakan sebaik baiknya. githuwww. 

yeah. masa memang pantas berjalan. korang rasa tak ? ke aku je rasa camtu? 
tau tau dah sem 4 tahun depan. dah hujung tahun kedua. ada lagi 2 tahun. sangat sekejap. ntah sampai ntah tidak ke hujung. ntah ada ntah tidak nyawa lagi. 

pejam celik pejam celik dah nak habis sem dah. masing masing dah pakat pulun nak final. dah mula susun jadual nak study week. 

orang lain lah. bukan aku. haha. 
aku, masih dalam mood buat asemen. 

first paper , 29th
last paper, 5th jan 

lama kan? tahun depan baru habis. HAHAHA

so sementara nak tunggu 29th tu. rehat lah namanya. 


tapi. this sem tak rasa firm. moga dipermudahkan urusan kami. moga diberi kejayaan yang kekal. 


apa makna berjaya ?


pointer bukan bukti berjaya. betul. 

yang membuktikan anda berjaya adalah bagaimana ilmu itu kekal dan dipergunakan manfaatnya. that's it. 



hurmm. nampak sangat aku mmg tade benda nak tulis. 

aku rasa lain sekarang. rasa mcm dulu2. rasa mcm sebelum aku bodoh jatuh dlam angan2 sendiri. eh. githuww. haha. eh tapi serious. aku rasa mcm dulu. syok !


apa pun. aku suka dengan hidup yang aku lalui sekarang. KAWAN. 
a friend in need is a friend in indeed. alhamdulillah, mana aku pergi aku dikurniakan kawan kawan yang sangat aku senangi. 
tapi harapnya, aku pun jadi org yang disenangi dorang lah. tak nak kawan annoy, jangan jadi annoy. sebab tu aku kerap kali tanya mek, aku buat jahat ke tak. aku annoy ke tak. aku baik ke tak. dan tiap kali aku tanya, bila aku rasa aku buat bnda tak betul. dan jawapan mek, sama dengan apa yg aku rasa. aku baik, tapi tak baik. faham? tak faham, tanya roomate aku. HAHAHA


seronok hidup ni. alhamdulillah. untung jadi manusia ni. untung bila jadi manusia yang reti bersyukur. nak hidup rasa seronok, belajar bersyukur. untung sebab aku dikurniakan kawan kawan yang boleh membimbing ke jalan yang lagi baik. dari dulu lagi. dari zaman sekolah. how i miss them so much. syukur ya Allah. 


dalam proses nak jumpa kawan sejati tu, mesti akan dipertemukan kawan yang tak boleh dibuat kawan. yes, aku jumpa. tapi, buat apa nak buka aib orang? buat apa nak ikut sakit hati? buat apa nak tunduk ikut kata syaitan? jadi, bila dah kenal kalau perlu elak, elak kan. 


*hela nafas panjang. terfikir. fullstop. 


okay. bye juols. 

see u later . *bajet ramai baca. 






No comments:

Post a Comment