any emotion , if it is sincere, is involuntary


Tuesday, May 29, 2012

-RANDOM ### -

assalamualaikum

hidup yang biasa pada pandangan manusia biasa mungkin luar biasa untuk yang merasa. eh. 


penat nya bermadah walau hanya sebaris ayat yang termadah. 



mungkin, 


pelanduk dua serupa ? perlukah ? untuk apa ? penat benam rasa yang tak mampu nak benam lagi. penat bukan kepalang. 



aku memang bukan jenis  yang meluahkan. tidak, melainkan kau persoal kan. melainkan, kau cucuk aku untuk buka semua cerita. jangan trigger aku. jangan. ah. 



aku rasa, terlalu bnyak cerita yang dah terlepas untuk aku cerita pada kau. ah, maaf, aku lupa tujuan asal aku wujudkan kau, incik blog. eh kau jantan atau perempuan? aku terlupa nak tetapkan. k. 



hipokrit. perlu hipokrit untuk menjaga hati, atau berterus terang hingga perkara menyentap jantung, hati, buah pinggang segala organ dalaman? 






dan, lahirnya bakti arjuna fitri. putera bonda fynn jamal. tahniah kak. 




bila seseorang anak itu lahir, memang kita perlu mengucapkan tahniah , bukan ? moga lahirnya arjuna sebagai seorang yang soleh. aminn. 


 ohh ya, aku terlupa. 4hb bertemu lagi, incik final exam. err. aku tetap kan kau sebagai jantan, supaya aku eksaited nak belajar ? eh? ish, niat perlu kerana Allah, hafizah. lupakan jantina final exam tadi. moga diberi kejayaan lagi.




dalam satu tulisan ini, mengandungi pelbagai cerita dan rasa. mcam hidup jugak. penuh cerita dan rasa. eh. memang aku tengah tulis cerita hidup, kan ? 

 



 

No comments:

Post a Comment