any emotion , if it is sincere, is involuntary


Tuesday, May 29, 2012

-aceli-

assalamualaikum


nah, aku memang kaki stalk. gene atau habit, tak pasti. yang pasti memang ada. 




kau , har har. aku sebenarnya secara tak sengaja unblock kau. 



aku dah pernah unblock, aku sent mcg tanda maaf. ceh. tak sangka aku terlembut kat situ. tapi, kau tak reply. aku guna bahasa, ignore. 



well, aku block balik. 




aceli. aku tak sengaja unblock kau kembali aritu. dan aku dimestikan tunggu 48 jam untuk block kembali. sekiranya mahu. 




tapi, kau bukan priority sampai aku terlupa sudahnya. 



dan, status kau. 




aku tatau nak tafsir ikut hati kiri atau kanan. semestinya, hati kiri. fikir busuk. hati kanan, fikir baik. 



biarlah. kau nampak aku, tapi kau tatau apa jadi. apa sahaja. segalanya. 



sebab,




kau adalah kau. 




dan kau, memang dah terblock dalam hidup aku. maaf mungkin. terima, sedikit payah. 




okayh, bai bai. 

No comments:

Post a Comment