any emotion , if it is sincere, is involuntary


Thursday, January 19, 2012

-RANDOM-

assalamualaikum. 


sikalang musim cuti sekolah sudey. untuk kanak kanak yang berada di universiti serata malaysia. tak jugak la. ada je yang tak cuti. yang pasti AKU cuti (:


best memang best, tapi boringgg jugak. 

manusia ni mmg tak reti nak bersyukur . pfft -.- 

dah dibagi cuti, nak sekolah. bila sekolah nak cuti . ish. 



so, aku amik iktibar , aku kata wow. seronoknya cuti (: 




semalam , petang SANGATTTT seronok. haruslah ada angin gedik sikit. tapi ada angin yang tak best jugak. sekejap kau macam baik sekejap kau kuchiwakanhati. lain kali telefon lagi. yaaay !




jangan nak tanya la pakwe sihat ke, pakwe buat dan sebagainya, sebab motif sangatt lah khennn ingat aku masuk degree ni nak buru pakwe ? pffft. degree dulu la broo, berok. Haha


Even kau dah ada pakwe ke makwe, tak yah nak menggelabah sangat pandang org single ni mcm tak laku macam dah hujung umur. ish. sentap mak noks. 






okayh , yang tu pesanan penaja lah . 








so, okayh bye 












































p/s. wey, aku tak tahu cane nak express tapi aku suka kau call (:

No comments:

Post a Comment