any emotion , if it is sincere, is involuntary


Friday, January 13, 2012

-MULA-

Assalamualaikum. 




sependek tajuk yang pendek, maka pendek juga lah isi cerita pendek yang aku cuba pendek kan nih. 




so, this is the beginning of 2012, dengan EXAM . nice . =.=




this is also the first entry, the beginning of 2012 . nice . =.=




plus, this beginning 2012 , dengan ho ho ho ho holidayssss . triple nicenicenice 




so, apa azammuddin korang this year ? aku penat tanam azam, tapi hasil tak tertuai. mungkin sebab azam aku pendek untuk mengejar pendek itu tidak relevan dan sependek yang mampu dan logik dicapai. aku bukan wanita cantik. #dah tetibaa 




azam aku, lebih matang. HAHAHA. okayh, tipu. aku nak jadi lebih serious , pendek kata dalam semua perkara. pendek, kan ? 






baru sampai melaka even exam habis 9th jan lepas. sebab ho ho ho holiday , kan ? nice, rumah syerah, rumah kecik. jalan jalan sungai congkak. the rest is historyy. 




so, why don't kita sama sama doakan semoga azam kita sama sama tercapai ? doa dengan hati ikhlas, pendek dan short :)






btw korang, kita semuaaaa cantik sebab ciptaan DIA tak pernah cacat dan salah :)




okayh, bye. 






























p/s. motif sangat aku seru nama glams kau dalam entry first 2012 aku . -.-tapi, ye la. aku bukan wanita cantik. pffft 

No comments:

Post a Comment