any emotion , if it is sincere, is involuntary


Thursday, November 10, 2011

-TAK MACAM MACAM TAK-

assalamualaikum




er. sebenarnya aku harap kau jadi orang antara orang awal yang wish aku. as you did last year la tapi kan kau kata kau sengaja nak jadi yang last. 
pastu aku tatau lah nak react camne. --'






tengs la sebab ingat jugak. uuuuuu. 
err. 1. uuuuuu maksudnya simbol kepada rasa SUKA, GEMBIRA, EKSAITED dan seangkatan.




tengs jugak lah sebab kau gila dan gila dengan idea surprise kau yang gila yang kononnya macam tak gila. tapi, err aku err aku errr uuuuuuuuuuuuuu.  2.ibid 
okayh, aku tak reti nak buat footnotes kat entry. --'




Okayh, yang atas ni sebenarnya mukadimah jea. point nya ialah ini ;




tak tunjuk, tak semestinya tak rasa, tak setuju, tak nak dan macam macam tak lah. 






aku rasa bukan aku sorang je ada pe'el ni. 
> tak reti nak show our appreciation on something. 


selalunya bapak bapak yang garang dan bermisai A.Galak ada pe'el ni. oh haruslah tulis nama dengan huruf besar di awal. kata khas kan. 






kenapa aku kata ramai ? sebab aku dikelilingi (merujuk kepada manusia sekeliling ) oleh orang orang yang macam ni jugak. macam aku ni jugak. hal ini termasuk lah keluarga aku. 






kami takde scene ' sayang menyayang ' tapi kami tahu bila kami bertindak terhadap sesuatu. er. 


kami tade scene 'maaf memaaf' tapi kami akan huhahuha balik after minutes.




kami tade scene 'iloveyou youloveme wearehappyfamily' tapi kami gelak sakai bila bersama. okayh , contoh yang macam sama dengan yang no. 1. --'








so, aku tak tend, tak reti, tak diajar tak dipengaruhi untuk meluahkan isi dari lubuk hati yang paling dalam. termasuklah kawan kawan selandar dan seasasi. tak luah, tak tunjuk jelas, tapi memang wujud :')










so, i'm sorry la for not be able to say it out loud like you. hehe. you know who you are , kan. *wink . dan kepada semua jugak lah .






maka, kalau korang jumpa atau kenal dengan orang orang spesel yang berpe'el mcm aku ni, sila sila sila sila jangan amik hati atau fikir yang bukan bukan . hihihi. kami cuma malu dan tak reti. hihihihi 


















termasuk jugak kat kau. aku ada 'rasa' yang err. uuuuuuuu. okayh. 












so, okayh bye. nak tdo sebab tadi lupa nak tdo. :D































No comments:

Post a Comment