any emotion , if it is sincere, is involuntary


Tuesday, November 8, 2011

-BIRTHDAY -

assalammualaikum 






it's my birthday . and i feel nothing. 






nak balik ke zaman form 5 masa birthday aku . 


terima kasih kat semua geng zaman sekolah yang beri aku moment sweet untuk aku kenang. 






:')






makin hambar sejak kebelakangan ni. even bukan birthday aku pun, still hambar. 




dan birthday aku pun makin hambar. 


and 19 was not really good. i guess. 




3, 4 tahun lepas lain, 2 tahun lepas lain. tahun lepas lagi lain. tahun ni, LEBIH lain. 








tengs kat semua yang wish. ifa, ayu, ila, nana, wanie, anep, etc and kawan kawan facebook jugak. 










kau, 






kau boleh wish nana, boleh wish kawan kau. but not me. heh, tape . tak terkesan pun. tape . 








oh ya, jalan busy kot alor gajah, nearly bumped into pesona, and then myvi. 


alhamdulillah ALLAH masih selamat kan aku. my bad jugak agaknya kan, for not focused on the road. heh. 










gotta go. watching kappa mikey. i won't be able to watch kappa mikey when i go back to sintok. -.-






okayh, bye. doakan yang terbaik untuk aku. 
































alamdulillah ya ALLAH untuk yang ke 19 kali ni. 


























p/s. aku tak terkesan pun, remove me as you wish to. 

2 comments: