any emotion , if it is sincere, is involuntary


Saturday, September 3, 2011

-MORAL BUKAN IMMORAL -

assalamualaikum.

hari ni 3rd september . kat luar mak dah bising bising bebel atau bahasa comel nya, ngomel pasal barang barang aku yang tak berpacking satu hape pun. okayh,normal lah mak mak memang suka ngomel. -.-


tapi,, otak aku stuck dan aku tak bergerak. meski aku bangun awal pagi, aku akan stay tak buat ape, tak mandi sampai tengahari. ohh, tu cerita semalam. 

hari ni, aku belum sempat tido . hihihihi gayut dengan ifa, kira HARI INI DALAM SEJARAH lah, paling lama gayut . haha. iye la, bak kata ifa, kitorang dah lama tak bercakap kat fon. message, okayh always (: ngeh . ye la,kita kan busy raya raya ni. LOL 


so, packing untuk ape ? kemonnn la, tak kan untuk pindah rumah bakal apak mertua aku yang tan sri tu kan. -.- okayh, angan . 
ni packing untuk gerak ke UUM. ye, sekian. 




tu cerita packing, tapi ni bukan cerita pasal packing sebenarnya ya. ini cerita pasal ujian. dugaan. 


ifa boleh paham ape aku rasa. aku boleh paham ape dia rasa. even jalan cerita totally berbeza. ini ujian kami. 

ujian orang lain, lain. 


lain orang lain ujian. 

cakap memang senang, tapi kita memang senang nak menidakkan


cakap memang senang, tapi kita memang senang nak pekakkan telinga. 


cakap memang senang, tapi kita memang senang nak butakan hati. 



ape aku carut ni ? entah, lu pikirlah sendiri. nabil kata.  aku tak kata. aku kata, err. tak payah lah pikir.  -.-





cinta tak merasa, kalau tak memberi. 

okayh, tade kaitan ni. 

aku akan rindu kan melaka. itu memang PASTI. 


sobsobsob. 



sebenarnya ada banyak lagu yang mengena dengan cerita setiap dari kita. jangan tipuuuu .  ye la, yang buat lagu tu kan manusia. hmm










okayh, tade moral of the story. kbye.









p/s. aku selalu teringat, aku selalu cakap kat kau, ' eh aku ada benda nak cakap ni' tapi selalu jugak cakap ' eh, tade ape lah. aku dah lupa.' pastu kau pun bebel dan bising. yes, selalu setiap kali on phone dengan kau. bukan apa en, ye la, aku berkira kira nak cakap, takut dengan tindak balas dan penerimaan kau. pehh, tak macam skema pulak ayat aku -.-

No comments:

Post a Comment