any emotion , if it is sincere, is involuntary


Thursday, September 22, 2011

-HARI KHAMIS-

assalamualaikum . 


so, aku memang kurang nafsu atau kurang rasa atau kurang minat atau kurang keinginan untuk update entry baru. *cliche gila opening .


korang, hari ni bertarikh  selasa, 22 sept 2011 adalah hari PALING MALANG . 







okayh, kalau mintak aku tulis masa siang right after aku kena macam macam dugaan tadi, memang bermuka muka helai entry ni -.- tapi disebabkan aku ni jenis cepat melatah , cepat melenting, cepat jugak lah cool nya jadi i'm sorry i'm not going to tell you more. 


cukup , aku dah menanges siang tadi, aku dah rasa malu amat siang tadi. 




kalau tadi, aku try listkan, ada dalam 7- 8 sebab yang buat aku rasa teruk sangat hari ni. argh. 



dari siang sampai malam. yes. dari waktu sarapan ke makan malam -.-







cuma , aku dapat detect . aku duduk UUM jejauh dengan mak family friends sume ni, bukan makin independent , tapi makin tak independent . nak order roti canai kat cafe sensorang pun macam haram jayy. 






makin cepat tacing uols -.- senang je nak meleleh. makin layu lah hati. kihkih. pasal ptptn pun boleh bantai melalak tak sudah . malu kat orang kampung haih . ergh. 




pi kat ekspo sempena karnival MAHABBAH tadi, solehah tunjuk - tips merawat patah hati, hahaha.


errr tade kaitan .



k la . bai. nak buat ape pun taktau lah. 




























p/s. rindu orang orang  melaka. ALL of them.
oh ya, juga terkujat dengan status kau. rasa tawar hati. seram sejuk.

No comments:

Post a Comment